Nieuws - Het Coolste schoolreisje!

Vandaag is het zover. Groep 7 en 8 is zojuist met de bus vertrokken richting Amsterdam voor het Coolste schoolreisje van Nederland. Door een touringcar operator worden de kinderen naar de Coolste Baan van Nederland (Olympisch stadion Amsterdam) gebracht. Hier worden ze in het KPN Clubhuis ontvangen met een drankje. Daarna opent Rintje Ritsma het Coolste Schoolreisje. Vervolgens gaan de kinderen ongeveer 2 uur schaatsen op de Coolste baan. Tijdens het schaatsen is er van alles te beleven op de baan. Na het schaatsen volgt een groepsfoto en wordt er een demonstratie gegeven door de Olympische Shorttrackploeg. Dit schoolreisje wordt ons aangeboden door Univé. Een ouder van school die werkzaam is bij Univé heeft de kinderen hiervoor opgegeven en we hebben ontzettend mazzel dat hiervoor zijn ingeloot.

Geplaatst op: 19 Januari 2018