Nieuws - Jongste leerlingen De Hekakker op bezoek bij Groningen Airport

Jongste leerlingen De Hekakker op bezoek bij Groningen Airport

Leerlingen van de groepen 1 en 2 van O.B.S de Hekakker hebben deze week een bezoek gebracht aan Groningen Airport in Eelde. Dit als afsluiting van het thema: 'Reis mee'. Het thema van de Kinderboekenweek.

De kleuters hebben zich de afgelopen weken vooral verdiept in reizen met het vliegtuig. Met een groep rijouders en de juffen waren zij welkom bij Cirrus, waar ze mochten kijken en vragen mochten stellen. Een geweldige belevenis als je zo dichtbij in een echte hangar bent en de vliegtuigen mag bekijken.

Ook werden we heel spontaan welkom geheten door de marechaussee van de luchthaven, de auto, en bus hebben ze mogen inkijken. En ook achter, bij de aankomsthal en -balie
met hun zelfgemaakte paspoorten kregen alle kinderen een stempel.

Daarna een drankje in het restaurant en op het panorama terras konden ze de aankomst van een groot vliegtuig zien.
Kortom een enorme ervaring voor de kleuters...

Geplaatst op: 10 Oktober 2019