Nieuws - Scholen blijven in ieder geval gesloten tot en met 10 mei.

Op 31 maart  is door de regering besloten dat alle scholen ook na 6 april 2020 nog gesloten zullen blijven. De landelijke sluiting zal in ieder geval tot en met 28 april zijn. Voor de scholen van OPO Noordenveld betekent dit dat de scholen, in verband met de meivakantie, op z'n vroegst weer open gaan op maandag 11 mei. Dit heeft een grote impact op iedereen. Via de scholen worden de kinderen en hun ouder(s)/verzorger(s) op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en verzorgen we les op afstand. Voor de kinderen van ouder(s)/verzorger(s) in cruciale beroepen wordt er opvang verzorgd op de basisscholen.

We wensen iedereen veel sterkte en hopen onze leerlingen in goede gezondheid snel weer te zien!

Geplaatst op: 03 April 2020