Nieuws - We mogen weer naar school!

We zijn er klaar voor! Vanaf maandag 11 mei mogen de kinderen weer naar school. We starten met halve groepen die om en om hele dagen op school komen.

We zijn allemaal enorm trots op de kinderen die de afgelopen periode vanuit huis hun werk hebben gemaakt. Ook zijn we natuurlijk trots op de ouders, broers en zussen die hen geholpen hebben. En laten we als laatste niet onze leerkrachten vergeten. Zij hebben het online-les geven via Classroom in zeer korte tijd vorm kunnen geven. Fijn dat we het samen zo hebben kunnen opvangen.

Zoals u op de foto's kunt zien zijn de meesters en juffen druk bezig geweest om de lokalen opnieuw in te richten.

We hebben er enorm zin in om alle kinderen weer te zien. Tot maandag of dinsdag allemaal!

Geplaatst op: 09 Mei 2020