Nieuws - Sinterklaas 2020

Gelukkig heeft Sinterklaas afgelopen vrijdagochtend een bezoek gebracht aan de Hekakker.

Alle leerlingen stonden hem buiten op het plein op te wachten, maar Sinterklaas kwam maar niet..... Wat bleek? Sinterklaas was al binnen in de school. Hij had samen met zijn pieten geslapen op school, op het bed dat al een week lang op het podium in de hal stond. Nadat Sinterklaas buiten aangaf dat hij na drie weken thuiswerken graag zijn verjaardag op de Hekakker wilde vieren, ging hij op bezoek in elke groep. Zowel de kinderen als Sinterklaas en zijn pieten hebben een gezellige ochtend gehad op school.

Sinterklaas: wat blijft het toch een heerlijk feest! Met een paar aanpassingen i.v.m. coronamaatregelen hebben we toch een mooie verjaardag van Sinterklaas kunnen vieren. Meer foto's zijn terug te vinden in ons fotoboek.

Geplaatst op: 04 December 2020