Nieuws - Juf Janine gaat met pensioen!

Juf Janine gaat met pensioen. Vandaag heeft ze haar afscheid samen met de leerlingen gevierd. In een prachtige, stijlvolle auto werd ze door meester Han van huis gehaald. Aangekomen op het plein stonden alle leerlingen haar op te wachten. Er werd een prachtig lied voor haar gezongen en ze kreeg natuurlijk een cadeau. De rest van de ochtend heeft ze het feest vooral gevierd met haar eigen groep. Maar de andere groepen werden niet vergeten. Voor de jongere kinderen stond een groot springkussen op het onderbouwplein. Voor de oudere kinderen was er een speciaal doel geregeld waar menig balletje werd getrapt. Natuurlijk mocht een traktatie en cadeautje voor alle leerlingen niet ontbreken. We willen juf Janine bedanken voor haar jarenlange inzet op onze school en wensen haar een heel fijn pensioen.

Geplaatst op: 07 Juli 2021