Nieuws - Leerlingen zwemmen € 981,- bij elkaar voor KWF.

Dit jaar hebben de KNZB en de Maarten van der Weijden Foundation de handen in één geslagen; van 13 tot en met 17 september werd de Zwem4Daagse georganiseerd. Tijdens de Zwem4daagse stond "Samen zwemmen voor kankeronderzoek" centraal: in verschillende zwembaden in Nederland, waaronder het Molenduinbad in Norg, konden deelnemers meezwemmen én donaties ophalen voor kankeronderzoek.
Afgelopen week hebben de leerlingen uit groep 5 t/m 8 tijdens de gymles een uur lang baantjes gezwommen om zo geld bijelkaar te zwemmen. Ze hebben maar liefst € 981,- ingezameld!!
Op zaterdag 18 september kwam Maarten van der Weijden hardlopend en fietsend vanuit Heerenveen naar Norg. Een aantal leerlingen mochten de cheque met het prachtige bedrag overhandigen aan Maarten van der Weijden door een stuk van de route mee te fietsen. Na aankomst bij het Molenduinbad hebben deze leerlingen een Meet & Greet gehad met Maarten waarbij hij alle tijd nam om alle vragen te beantwoorden. We willen iedereen die een donatie heeft gedaan heel erg bedanken!

Geplaatst op: 20 September 2021